dimarts, 31 d’agost del 2010

Palabras al abusador

El daño que me hiciste, me ha hecho más fuerte.

Contra más sueño contigo, más triste me pongo pero más orgullosa me siento de sobrevivir a ti.

Cuando más veces recuerdo aquellas sucias manos recorriendo lugares prohibidos, más dura me hago.

Por ti no he dejado de sentir, sino que he aprendido a no sentir nada por personas como tú.

Las lagrimas que me caen cuando te recuerdo y recuerdo tus sucios actos ya no son de pena por mí, son de alegría por haber hablado.

No quiero olvidarte, así se que jamás debo tomar por ejemplo a personas como tú.

Jamás cambiare de acera si te veo, ni agachare la cabeza si me miras, quiero que el día que te quedes solo te acuerdes de mi cara de felicidad a los 20 años.


Tal vez hace unos años me convenciste de que te necesitaba, sabes, solo era una niña! Ahora tengo 20 y nunca más podrás manipularme.

Mira si eres rastrero e inútil que manipulaste a una niña de 6 años, si ahora lo intentaras no podrías.


En el fondo me das pena, pero creo que sentir algo por ti, incluso pena es demasiado, no te mereces ni eso.


Pero… te voy a decir algo más! Me das asco, pena, me aburres y cuando te veo ahí sentado con tu familia me rio, si! Me rio, porque no te quieren, solo te utilizan como un día hiciste tu conmigo! Eres un capullo y un imbécil. ;)


Y sabes qué? Tal vez no tenga el dinero para permitirme un abogado privado, pero con uno de oficio me basta para hacerte pasar por un juzgado y verte la cara como acusado, como delincuente, como lo que eres, un ABUSADOR!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Esther! Des de el principi de la història les dones hem representat sempre un paper lamentable, menyspreat, denigrat i reduit a la voluntat dels homes comparades amb ells mai hem tingut res a dir important tot i que sempre hem estat les més fortes i les bases de la societat. I em fa pena dir-ho però això avui dia continua sent així tot i que podríem dir que la cosa va millorant. Només volia dirte que són necessàries dones com tu al món, fortes, valentes i amb coratge i els ovaris que tu tens. Déixem dir-te que potser et sorprén però des que et vaig conèixer em vas semblar una persona admirable i vas causar-me un impacte en la meva vida tot i que mai no t'he arrivat a conìxer del tot bé per les circumstàncies i perque no dir-te de pas que des que et vaig conéixer potser em vas agradar una mica més del normal, sisi de veritat em molaves jeje. Nose, penso que som dues persones molt semblants i vull dir-te que et comprenc totalment i que tens tot el meu suport i els meus ànims. I com a consell crec que hauries de canviar d'aires i de gent i agafar-te unes petites vacances. Suposo que no saps qui sóc però bueno si algun dia necessites parlar amb algú seré i necessites desfogart-te em tens per tot el que necessitis. Per cert el fet de que t'escrigui és degut a que l'altre dia vaig somiar amb tu no sé la veritat perqué però el cas es que ho vaig fer i em vaig enrecordar de tu aixi que vaig pensar mirar el teu blog a vere como anava i buenu al final m'he decidit a escriure... soc una mica pesada perdona jeje pero res mes ja et deixo tranquila, per cert com estàs? que tal va tot? Un petò guapa espero que estiguis bé i volia fer-te una pregunta indiscreta què penses de les relacions home-dona o dona-dona? Poder seria un tema interessant per al teu bolg i així de pas resoldries els meus dubtes sobre el que penses al respecte i potser em llançaria a dir-te qui soc... jeje res més maca un petonet! Ánims!!! I recorda que no mereix la pena vessar una llàgrima per cap persona que et faci mal i per si decàs ets una persona molt ploramiques com jo... tota llàgrima vessada per aquests imbécils enlluerneix els teus preciosos ulls que reflectirant la puresa del teu cor, jo sempre estaré per veure'ls. Un petò guapa espero que em responguis favorablement...;)
PD: De moment soc l'Anónima xD tot i que això pot canviar si tu ho desitges.

Esther ha dit...

Hola, em sobta molt trobar-me amb un comentari d'aquest tipus.

La veritat es que no miro sovint el blog, ja que només l'utilitzo quan em cabrejo i m'indigno.

En primer lloc, voldria donar-te les gràcies per les paraules tan afalagadores que m'has dedicat, de vegada en quan això li senta bé a una, jeje. En el fons quan em poso prepotent també penso que haurien d'haver més dones com jo, però en el sentit de fortalesa i valor (de no callar).

Per altre banda, dir-te que jo sóc heterosexual, tot i que respecto i estic a favor de tot el col·lectiu homosexual. Suposo que l'amor no enten de sexes sinò de persones, no?
Però jo mai m'he sentit atreta per una dona, jeje.

De totes maneres m'agradaria saber qui ets (tinc molta curiositat), pel que veig ens coneixem, però no caic en qui pots ser.
Així que t'animo a que em diguis qui ets i quan vulguis fem un cafe i xerrem!

Salut!

Anònim ha dit...

Hola guapa sóc l'anònima un altre cop jeje (soc una pesada), gràcies per contestar i res el que et vaig dir t'ho vaig dir de tot cor perque realment ho penso. Respecte a lo de desvetllarte el meu nom em temo que després del que m'has dit no em veig amb cor de dirt-ho jeje es que em sembla que fliparies bastant jejeje però no se igualment m'encantes així que potser continuaré fen-te la punyeta per aqui fins que aconsegueixi un canvi d'opinió per part teva jejeje. Jo també em consideraba hetero però em vaig donar compte que millor no habia de posar nom a la meva sexualitat perque t'enamores de la persona no del sexe i fins i tot trobes bon sexe entre persones del teu mateix sexe.
I per cert et diria que no t'enfadesis però he de confesarte que estas molt sexi enfadada jajaa però de totes maneres no t'enfadis amb qui no val la pena.
Buenu i despres de que em deixes una mica trista amb la teva resposta crec que m'en vaig a dormir i t'envio un petonet. Espero tenir notícies teves i potser algun dia fem el café...

Un petò...de l'Anònima...

Anònim ha dit...

Hola guapa sóc l'Anònima un altre cop jeje (soc una pesada) gràcies per contestarme i res dona el que et vaig dir t'ho vaig dir de tot cor perque realment ho penso. Respecte a lo de desvetllar la meva identitat despres de la teva resposta crec que no em veig amb cor apart em sembla que fliparies bastant i a mes a mes soc una cagada ho he de reconéixer jeje I buenu jo tambe em considerava hetero però després vaig pensar que no calia posar nom a la meva sexualitat ja que en realitat t'enamores de les persones i també trobes bon sexe amb gent del teu mateix sexe aixi que per que no probar-ho?
Però bueno ja que em deixes una mica trista amb la teva resposta que sàpigues que seguire donant per sac per aqui jeje a vere si canvies d'opinió xD
Buenu maca res mes espero tenir notícies teves i qui sap si algun dia al final farem el café jeje

Un petò...l'Anónima...

Esther ha dit...

Hola de nou!

Que ràpida responent, molt més que jo! Que tinc oblidat el blog... potser et faig cas i publico algo sobre l'homosexualitat i tot el que l'engloba. Em sembla un tema prou interessant.

Dir-te que ara em moro d'intriga per saber qui ets! Saber que algú em té en tant alta estima i no saber qui és... és una tortura!!! jejeje.

Espero tenir noticies teves aviat, tinc paciència i n'estic segura de que quan sigui el moment em revelaras la teva identitat.

Un abraçada!

Esther ha dit...

Per cert! Potser ara no pots escriure al blog ja que he canviat la configuració del blog i tal.

Si ho prefereixes em pots enviar correus a esthersanuy@gmail.com
Així no cal fer publiques aquestes converses! =)

Espero resposta!!!