dimecres, 20 de febrer del 2008

Si, sóc jove i m'agrada la política!

Tinc 18 anys, i m'interessa molt el que pugui passar arreu del meu poble, del meu país i del món.
Com se que sols la meva veu es incapaç de poguer canviar el que passa a qualsevol part del món, perqué no començar per la meva ciutat? Tots hauríem de preocuparnos una mica pel que passa al lloc on vivim, no creieu? Doncs jo trobo que es bo preocupar-se pels altres i intentar millorar les coses que tenim al voltant. Jo tinc l'ilusio i motius per creure que amb l'ajuda de més gent amb ganes com jo, podem aconseguir moltissimes coses.

Aqui deixo un dels videos de campanya del PSOE (m'encanta)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mola (si lo pones sin sonido, a veces parece que se cabree mucho =D)

Esther ha dit...

hola soy esther ejejej
de gris oscuro, jejeje
no me importa que me pongas en tu blog, si quieres ^^ yo también te pondré en la miaaa!!

pues sí, antena 3 lo hizo..xD yo no lo vi, x suerte XD, pero no se.. es que piensas.. como se puede ser taaan.... *****, i desvelar el final de un libro ??..

enfiin..
pasaba uapisima!
besos!

Anònim ha dit...

Hola Ester, no ens coneixem xro et vaig veure pel blog de grisoscuro y ara la curiositat ha fet que ja tingis un visitant més.
Personalment estic bastant decepcionat amb les eleccions, suposu que no estaras d'acord amb mi, xro estic convençut que com a minim el 20 % dels vots que va rebre el PSC eren vots d'esquerra i un 5% de ICV. Hi estic convençut mes que re perque la meva propia familia, la meva parella, han fet precisament aixó, el vot antiPP. Estic d'acord en que calía evitar la victoria d'aquests, pero em sap molt de greu la cara d'en Ridao, Carod i companyia al acabar el recompte. Crec que no s'ho mereixen, al igual que ICV.

Bé... ja tanco la paradeta.
Salut!

Aviador ha dit...

Hola Esther, no me conoces, pero yo si que te leo y aprecio tus posts.
En fin, soy el chico que te comento mas arriba (Mark). Acabo de crear un blog con un cometido distinto, que es sacar una sonrisa, o por lo menos un sentimiento positivo a la gente que me visite.
En fin, espero que te pases bonita.
Ciaooo!!